
Mijn naam is Ad Terloo, geboren in Oud-Gastel en ik woon nu in Oudenbosch, getrouwd met Marlies en heb twee zonen. Omdat ik graag nieuwe dingen oppak, heb ik mij aangemeld bij Lokaal Halderberge, vanuit een gezonde interesse voor politiek en bestuur. Deze partij zet zich op een eerlijke en transparante manier in voor alle bewoners van de kernen van Halderberge en dat spreekt mij erg aan.
Mijn grote hobby is fietsen en daarin heb ik een manier gevonden om goede doelen te ondersteunen. Eerder deed ik mee aan Alpe Duzes en ColSensation tbv KWF en verder heb ik gefietst voor metabole ziekten en Serious Request.
In mijn werk voor Samsung Electronics, werk ik aan efficiënte logistiek binnen onze distributiecentra , waarin ik verantwoordelijk ben voor facilitaire zaken en de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers. Goede samenwerking is hierin erg belangrijk en deze ervaring breng ik mee, om zo bij te dragen aan de leefbaarheid en veiligheid van de kernen van Halderberge.
E-mail: